FAQ
AKO SI VYBRAŤ PRODUKT?
Na Topankovo.sk môžete vyhľadávať topánky, kabelky a iné doplnky na akúkoľvek príležitosť podľa viacerých kritérií. Topánky pre ženy, mužov aj deti sú rozdelené do kategórií podľa typu obuvi (Lodičky, Balerínky, Tenisky...) alebo podľa príležitosti ich využitia (Spoločenská obuv, Vychádzková obuv, Trendová obuv...). Zvolenú kategóriu je možné ďalej filtrovať podľa veľkosti, farby, výšky opätku, ceny alebo značky.
AKO VLOŽIŤ TOVAR DO KOŠÍKA?
Ak ste našli topánky alebo kabelku, ktorú si chcete kúpiť, postačuje vybrať farbu a správnu veľkosť a vložiť tovar do tašky. Následne sa Vám zobrazí košík aj s tovarom, ktorý ste si vybrali. Produkty môžete do Vášho košíka pridávať alebo vymazávať, až kým nebudete so svojím výberom spokojní.
AKO DOKONČIŤ OBJEDNÁVKU?
Na odoslanie objednávky je potrebné vyplniť kontaktné údaje – meno, priezvisko, telefonický kontakt a adresu dodania. Následne zvolíte spôsob dopravy a platby, zaškrtnete súhlas s obchodnými podmienkami a stlačíte tlačidlo Dokončiť nákup.
Na dokončenie nákupu nie je povinná registrácia, avšak registrácia na Topankovo.sk prináša našim zákazníkom viacero výhod. Registrovaní zákazníci majú napríklad možnosť jednoduchého sledovania stavu objednávky, môžu si prezerať históriu objednávok alebo pri opakovanom nákupe nie je potrebné viackrát vypĺňať doručovacie údaje, čím sa nákup zjednoduší a urýchli.
AKO VIEM, ŽE STE MOJU OBJEDNÁVKU PRIJALI?
Po prijatí objednávky Vám automaticky zašleme na Vami uvedenú emailovú adresu potvrdzujúci email ("Potvrdenie objednávky číslo #"). Ak Vám však tento potvrdzujúci e-mail nebol doručený do hlavnej pošty ani do spamu, prosím kontaktujte nás (e-mailom [email protected] alebo telefonicky +421 232 115 471 v pracovné dni od 9:00 do 17:00). V prípade, že máte vytvorený profil, môžete si zrealizovanú objednávku skontrolovať aj vo Vašom profile: Môj účet - Moje objednávky.
MÔŽE BYŤ MOJA OBJEDNÁVKA ROZDELENÁ? RESP. ČO JE TO ROZDELENÁ OBJEDNÁVKA?
KOĽKO POTVRDZUJÚCICH E-MAILOV O MOJEJ OBJEDNÁVKE DOSTANEM?
1. e-mail „Potvrdenie objednávky číslo #“. Tento e-mail Vám bude doručený okamžite po prijatí objednávky. Je potvrdením, že sme Vašu objednávku prijali a budeme sa jej bezodkladne venovať.
2. e-mail „Vybavenie objednávky číslo #“
- Ak ste si zvolili doručenie kuriérom GLS, tento e-mail Vám zašleme hneď ako bude tovar expedovaný – teda odovzdaný do rúk kuriérskej služby. V prílohe e-mailu nájdete faktúru za objednaný tovar, ktorá bude súčasťou aj Vašej zásielky.
- Ak ste si zvolili osobný odber, tento e-mail Vám zašleme hneď ako bude tovar pripravený na osobný odber. Tovar bude dostupný na vyzdvihnutie u nás na adrese Sliačska 1/D, 83102 Bratislava. Vaša objednávka Vás bude u nás čakať nasledujúce 4 pracovné dni. V prípade potreby si môžete dohodnúť so zákazníckym centrom dlhšiu lehotu na prevzatie zásielky. V prílohe e-mailu nájdete faktúru za objednaný tovar, ktorá bude súčasťou aj Vašej zásielky.
- Telefonicky na čísle +421 232 115 471 (pondelok – piatok od 9:00 do 17:00)
- E-mailom na [email protected]
AKO DLHO TRVÁ VYBAVENIE OBJEDNÁVKY?
Vašu objednávku na Topankovo.sk sa snažíme vybaviť vždy čo najrýchlejšie. Aktuálnu dostupnosť konkrétnych topánok, kabelky alebo doplnkov zistíte pri výbere veľkosti alebo farby - systém Vám automaticky vypíše do koľko dní, resp. hodín Váš tovar budeme expedovať. V prípade, že si zvolíte platbu na účet, tovar Vám budeme expedovať až po pripísaní celkovej fakturovanej sumy na jeden z našich účtov.
AKO STORNOVAŤ OBJEDNÁVKU?
Ak ste si rozmysleli svoj nákup na Topankovo.sk a Vaša objednávka ešte nebola vyexpedovaná, môžete stornovať ktorúkoľvek z položiek v objednávke, prípadne stornovať celú objednávku. O želaní stornovať objednávku nás môžete informovať:
- telefonicky na čísle +421 232 115 471 (pondelok – piatok od 9:00 do 17:00)
- e-mailom na [email protected]
AKÝ JE PRIAMY KONTAKT NA ZÁKAZNÍCKE CENTRUM?
Ak máte akékoľvek otázky ohľadom plánovanej alebo už zrealizovanej objednávky na Topankovo.sk, prípadne chcete nahlásiť zmenu dodacej adresy, môžete nás kontaktovať priamo na zákazníckom centre, ktoré je otvorené každý pracovný deň od 9:00 do 17:00.
- +421 232 115 471
- Kontaktovať nás môžete aj e-mailom na [email protected].
AKO SI VYBRAŤ PRODUKT?AKÉ SÚ VÝHODY REGISTRÁCIE?
Na Topankovo.sk môžete nakupovať aj bez registrácie, tým však prídete o výhody registrovaného člena. Registrácia Vám zaberie iba pár sekúnd, no získate nasledujúce výhody:
Sledovanie stavu objednávky – po zrealizovaní objednávky môžete sledovať priebeh jej spracovania aj online, priamo vo Vašom profile. Pri každej objednávke sa zobrazuje jej číslo, stav ako aj všetky objednané položky. Tieto informácie sú užitočné hlavne v prípade, ak napríklad omylom vymažete potvrdzujúce emaily o vašej objednávke.
História objednávok – vo Vašom profile sa budú ukladať všetky už zrealizované objednávky a môžete sa k nim kedykoľvek vrátiť.
Zjednodušenie nákupu – pri opakovanom nákupe nebudete musieť viackrát vypĺňať doručovacie údaje a tým sa Váš nákup urýchli. Tieto údaje môžete kedykoľvek upraviť.
Zľavy a novinky - ako registrovaný zákazník môžete byť e-mailom informovaný o našich súčasných i pripravovaných cenových akciách. Dozviete sa ako prvý o ponuke vybraných noviniek a výhodných uvádzacích cenách.
ČO MÁM ROBIŤ, AK SOM ZABUDOL SVOJE MENO ALEBO HESLO?
Ak ste zabudli prístupové údaje k Vášmu profilu, môžete si ich obratom vygenerovať pomocou registrovanej emailovej adresy TU. Napíšte Vašu emailovú adresu do políčka a zašleme Vám email s inštrukciami.
AKO SI MÁM VYBRAŤ SPRÁVNU VEĽKOSŤ TOPÁNOK?
Výber správnej veľkosti topánok je základ úspešného nákupu. Pred odoslaním objednávky si môžete zmerať dĺžku chodidla podľa nasledujúceho návodu.
AKO SI SPRÁVNE ZMERAŤ DĹŽKU CHODIDLA?
- 1. Na hárok papiera si narysujte čiaru, ktorá bude dlhšia ako dĺžka Vášho chodidla.
- 2. Položte papier na tvrdý rovný povrch. Postavte sa na čiaru tak, aby päta aj najdlhší prst ležali na čiare.
- 3. Na čiaru zaznačte, kde sa končí najdlhší prst a kde sa končí päta. Aby bolo meranie presné, ceruzku držte pri značení kolmo na papier.
- 4. Zopakujte krok 1. – 3. aj pre druhú nohu.
- 5. Zmerajte vzdialenosť medzi dvoma značkami a porovnajte výsledky z oboch nôh. Potom vyberte ten väčší rozmer a zvoľte primeranú veľkosť obuvi.
Zo skúsenosti vieme, že číslo topánky nezáleží len od dĺžky stopy, ale aj od šírky chodidla a jeho tvaru. Preto ak Vám vyšlo neobvyklé číslo topánky, odporúčame vybrať si takú veľkosť, akú bežne nosíte. Ak Vám aj napriek tomu topánky nesadnú, radi Vám ich vymeníme.
TABUĽKA VEĽKOSTÍ
AKÉ DRUHY PLATBY AKCEPTUJETE?
Vašu objednávku môžete uhradiť viacerými spôsobmi, či už vopred alebo až pri prevzatí tovaru.
Platba kartou cez internetPo dokončení objednávky budete automaticky presmerovaný na platobnú stránku spracovateľskej banky, kde zadáte údaje o karte (meno, číslo a platnosť karty, CVC2/CVV2 kód). Týmto spôsobom môžete platiť bez ohľadu na to, ktorá banka kartu vydala. Postačuje, aby ste boli oprávnený realizovať platby prostredníctvom internetu. Vaše údaje zadávate priamo na podstránke VÚB banky (eCard) a my s Vašimi údajmi o platobnej karte vôbec neprichádzame do kontaktu. Pri úhrade platobnou kartou cez internet zaplatíte za tovar vopred a tovar Vám odošleme až po prijatí platby a spracovaní objednávky.VÚB ePlatbySpôsob úhrady prostredníctvom VÚB Platby je určený pre klientov VÚB banky. Po odoslaní objednávky budete presmerovaný na stránku VÚB, kde sa prihlásite do Vášho internet bankingu. Po prihlásení sa zobrazí už vyplnený formulár platobného príkazu, ktorý postačuje potvrdiť. Pri tomto spôsobe úhrady zaplatíte za tovar vopred a tovar Vám odošleme po prijatí platby a spracovaní objednávky.Bankový prevodPo zrealizovaní objednávky Vám bude doručený automatický potvrdzujúci e-mail, v ktorom Vám zašleme číslo účtu a variabilný symbol. Variabilný symbol je číslo Vašej objednávky a je potrebné ho uviesť pri zasielaní úhrady. Peňažné prostriedky je možné zaslať na jeden z dvoch účtov:
2952098059/0200 VUB Banka (IBAN SK80 0200 0000 0029 5209 8059)
2920709142/1100 Tatra Banka (IBAN SK09 1100 0000 0029 2070 9142)
V prípade, že si zvolíte platbu na účet, tovar Vám budeme expedovať až po pripísaní celkovej fakturovanej sumy na jeden z našich účtov.Dobierka – kuriéromPeniaze za objednaný tovar zaplatíte kuriérovi až pri prevzatí tovaru. Stačí mať pripravenú príslušnú sumu v hotovosti po tom, ako Vám zašleme informatívny e-mail o odoslaní vašej zásielky. Kuriér Vás navštívi v priebehu nasledujúcich dvoch pracovných dní. Kuriérovi je možné platiť iba v hotovosti. Platobné karty ani darčekové či zľavové kupóny neprijíma.
V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať:
- Telefonicky na čísle +421 232 115 471 (pondelok – piatok od 9:00 do 17:00)
- E-mailom na [email protected]
MÔŽEM PLATIŤ KURIÉROVI AJ KARTOU?
Žiaľ, kuriérovi je momentálne možné platiť iba v hotovosti, platobné karty neprijíma.
AKÉ SÚ POPLATKY ZA DORUČENIE KURIÉROM?
Pri objednávke nad 40 € máte od nás dopravu kuriérom úplne ZDARMA. Pri objednávke pod 40 € je účtované prepravné 3,29 €.
AKÉ SPÔSOBY DORUČENIA VYUŽÍVATE?
Kuriérska služba GLS
- Pre včasné a bezpečné doručenie zásielok využívame služby kuriérskej spoločnosti GLS.
- O odovzdaní zásielky do rúk kuriérskej služby GLS Vás budeme informovať potvrdzujúcim e-mailom.
- Tovar je spravidla doručený do 2 pracovných dní od expedovania zásielky.
Osobný odber
- Objednaný tovar si môžete vyzdvihnúť osobne priamo u nás na adrese Sliačska 1/D, 83102 Bratislava.
- Keď bude Váš tovar pripravený na vyzdvihnutie, zašleme Vám potvrdzujúci e-mail.
- Zásielku si budete môcť u nás vyzdvihnúť podľa Vašich časových možností počas nasledujúcich 4 pracovných dní! Ak tento termín nestíhate, prosím kontaktujte nás – zásielku Vám odložíme podľa Vašich požiadaviek:
-
- telefonicky na čísle +421 232 115 471 (pondelok – piatok od 9:00 do 17:00)
- alebo e-mailom na [email protected]
- K dispozícii parkovanie pri budove zdarma!
NA AKÚ ADRESU VIETE TOVAR DORUČIŤ?
Keďže doručujeme kuriérskou službou, vieme zabezpečiť doručenie na Vami zadanú adresu – či je to domov, práca, priateľke, kamarátovi. Jednoducho kdekoľvek, kde sa zdržiavate v pracovných dňoch medzi 8:00 – 17:00 hodinou. Kuriérska služba doručuje zásielky do 2 pracovných dní od odoslania.
CHCEM ZMENIŤ ADRESU DODANIA OBJEDNÁVKY. ČO MÁM ROBIŤ?
Ak si želáte zmeniť adresu doručenia, túto zmenu nám prosím čo najskôr oznámte:
- telefonicky na čísle +421 232 115 471 (pondelok – piatok od 9:00 do 17:00)
- alebo e-mailom na [email protected].
POSIELATE ZÁSIELKY AJ MIMO SLOVENSKA?
Áno, posielame. Toto doručenie však nie je bezplatné. Pre konkrétnu sumu doručenia do krajiny Vášho želania nám napíšte email na [email protected] a my Vám radi odpovieme.
MOJA ZÁSIELKA BOLA EXPEDOVANÁ, NO STÁLE NEDORAZILA – ČO TERAZ?
Predpokladaný čas doručenia je približne do 2 pracovných dní od expedície – teda od odovzdania zásielky kuriérskej službe. Ak Vám nebola zásielka doručená ani na tretí deň od expedovania, prosím kontaktujte nás a naše zákaznícke centrum preverí, kde sa balíček nachádza. Môžete nás kontaktovať:
- telefonicky na čísle +421 232 115 471 (pondelok – piatok od 9:00 do 17:00)
- alebo e-mailom na [email protected].
ČO AK SA MI NEPODARILO PREVZIAŤ MOJU ZÁSIELKU?
Občas sa môže stať, že Vás kuriérska služba nezastihne na dodacej adrese.
Ak je prvý pokus o doručenie neúspešný, kuriér sa opätovne pokúsi doručiť zásielku nasledujúci pracovný deň. Kuriér sa bude pokúšať o doručenie spolu 2-krát (dva po sebe nasledujúce pracovné dni). Ak nebudete zastihnutí, doručujúci kuriér je povinný Vám zanechať odkaz, či už telefonicky alebo písomne (lístok v schránke s kontaktom na kuriérsku službu GLS).
Na základe tohto odkazu môžete kontaktovať aj priamo kuriérsku spoločnosť GLS a dohodnúť si náhradný termín na doručenie. Ak by ste mali akékoľvek problémy s prevzatím tovaru, neváhajte nás kontaktovať:
- telefonicky na čísle +421 232 115 471 (pondelok – piatok od 9:00 do 17:00)
- alebo e-mailom na [email protected].
JE MOŽNÉ VYZDVIHNÚŤ TOVAR AJ OSOBNE?
Áno, je to možné. Osobný odber v Bratislave si môžete zvoliť v objednávkovom procese v časti 2. Platba a Doprava. Keď bude Vaša zásielka pripravená, pošleme Vám potvrdzujúci email a následne si môžete prísť tovar vyzdvihnúť priamo k nám na adresu Sliačska 1/D, 83102 Bratislava. K dispozícii parkovanie pri budove zdarma! Osobny odber je spoplatnený.
KOĽKO DNÍ MA BUDE PRIPRAVENÁ OBJEDNÁVKA ČAKAŤ NA OSOBNÝ ODBER?
- telefonicky na čísle +421 232 115 475
- alebo e-mailom na [email protected].
ČO MÁM ROBIŤ, AK CHCEM VYMENIŤ TOVAR?
Nepoškodený a nepoužívaný tovar v originálnom obale si môžete vymeniť za iný tovar až do 30 dní od doručenia. Odporúčame Vám topánky skúšať len v domácom prostredí, aby pri výmene nejavili známky vonkajšieho nosenia.
Žiadosť o výmenu tovaru a rezerváciu nového tovaru je potrebné zadať cez službu Online výmena a vrátenie.
Postup výmeny tovaru:
1. Vyplníte Online formulár, v ktorom zvolíte typ požiadavky Výmena tovaru.
2. Označíte produkty, ktoré si želáte vymeniť a uvediete dôvod výmeny.
3. Zadáte číslo online rezervácie – novej objednávky, v ktorej ste si rezervovali náhradný tovar.
4. Zadáte číslo bankového účtu.
5. Na základe vyplnenej žiadosti sa vygeneruje sprievodný list k výmene tovaru.
6. Nežiadúci tovar spolu s vytlačeným sprievodným listom vhodne zabaľte a pošlite na adresu:
United Fashion Group s.r.o.
Sliačska 1/D
831 02 Bratislava
Ak nemáte možnosť vytlačiť sprievodný list, do balíka k tovaru vložíte dodací list alebo faktúru obdržanú pri doručení objednávky, na ktorú napíšete číslo žiadosti (ID RMA). Číslo tejto žiadosti získate po vyplnení Online formulára.
Zásielku s tovarom a sprievodným listom alebo faktúrou zašlite ako doporučený list alebo balík priamo na uvedenú adresu. Pošta umožňuje zasielať zásielky dvoma spôsobmi: "zaslať na adresu" a "zaslať na poštu". Aby bola zásielka doručená priamo k nám, zašlite ju priamo na adresu. Zásielku NEPOSIELAŤ na DOBIERKU – takúto zásielku nie je možné prijať.
Pri výmene produktu za opätovné doručenie neplatíte. Tovar Vám doručíme zdarma. K novému tovaru obdržíte faktúru v plnej výške ceny tovaru.
V prípade vzniku nedoplatku, tento uhradíte pri doručovaní výmeny. Preplatok Vám bude vrátený.
Pri výmene toho istého modelu produktu za inú veľkosť sa uplatňujú cenové podmienky v čase uzatvorenia pôvodnej objednávky. Tzn. ak dôjde k zmene ceny tovaru, cenový rozdiel Vám nebude účtovaný ako nedoplatok, ani vrátený ako preplatok. Ak máte záujem zakúpiť si tovar v aktuálnej cene, je potrebné pôvodný tovar vrátiť so žiadosťou o vrátenie peňazí a vytvoriť si novú objednávku.
O spracovaní výmeny tovaru Vás budeme informovať e-mailom, resp. stav požiadavky môžete sledovať priamo v službe Online výmena a vrátenie.
Ak máte akékoľvek otázky ohľadom plánovanej alebo už zrealizovanej výmeny tovaru, neváhajte nás kontaktovať:
- telefonicky na čísle +421 232 115 471 (pondelok – piatok od 9:00 do 17:00)
- alebo e-mailom na [email protected].
ČO MÁM ROBIŤ, AK CHCEM VRÁTIŤ TOVAR?
Tovar, ktorý Vám nevyhovuje a nejaví známky opotrebenia nám môžete vrátiť v originálnom obale do 30 dní od doručenia.
Odporúčame Vám topánky skúšať len v domácom prostredí, aby pri vrátení nejavili známky vonkajšieho nosenia.
Vrátiť tovar (odstúpiť od zmluvy) môžete aj prostredníctvom služby Online výmena a vrátenie.
Postup vrátenia tovaru:
- Vyplníte Online formulár, v ktorom zvolíte typ požiadavky Vrátenie tovaru.
- Označíte produkty, ktoré si želáte vrátiť a uvediete dôvod vrátenia - ak Vám žiaden z ponúkaných dôvodov nevyhovuje alebo si neželáte uviesť dôvod vrátenia tovaru, zvolíte možnosť bez udania dôvodu.
- Zadáte číslo bankového účtu.
- Na základe vyplnenej žiadosti sa vygeneruje sprievodný list k vráteniu tovaru.
- Vytlačený sprievodný list odporúčame zabaliť spolu s nežiadúcim tovarom a poslať na adresu:
United Fashion Group s.r.o.
Sliačska 1/D
831 02 Bratislava
Ak nemáte možnosť vytlačiť sprievodný list, do balíka k tovaru vložíte dodací list alebo faktúru obdržanú pri doručení objednávky, na ktorú napíšete číslo žiadosti (ID RMA). Číslo tejto žiadosti získate po vyplnení Online formulára.
Zásielku s tovarom a sprievodným listom alebo faktúrou zašlite ako doporučený list alebo balík priamo na uvedenú adresu. Pošta umožňuje zasielať zásielky dvoma spôsobmi: "zaslať na adresu" a "zaslať na poštu". Aby bola zásielka doručená priamo k nám, zašlite ju priamo na adresu. Zásielku NEPOSIELAŤ na DOBIERKU– takúto zásielku nie je možné prijať.
Peňažné prostriedky Vám vrátime čo najskôr od prijatia zásielky u nás, najneskôr však do 14 dní. O spracovaní požiadavky Vás budeme informovať e-mailom, resp. stav požiadavky môžete sledovať priamo v službe Online výmena a vrátenie.
Nevyhovujúci tovar je možné priniesť do nášho showroomu na adrese Sliačska 1/D, 831 02 Bratislava aj osobne, spolu s vytlačeným sprievodným listom, faktúrou s číslom žiadosti, resp. akýmkoľvek iným písomným prejavom o odstúpení od zmluvy.
Ak máte akékoľvek otázky ohľadom plánovaného alebo už zrealizovaného vrátenia tovaru, neváhajte nás kontaktovať:
- telefonicky na čísle +421 232 115 471 (pondelok – piatok od 9:00 do 17:00),
- alebo e-mailom na [email protected].
ČO JE ONLINE VÝMENA A VRÁTENIE?
Online výmena a vrátenie je jednoduchý spôsob, ako môžete zadať požiadavku na výmenu tovaru, vrátenie tovaru (odstúpenie od zmluvy) alebo reklamáciu prostredníctvom Online formulára. Bez zdĺhavého vypisovania predtlačeného formulára si vyberiete službu, o ktorú máte záujem, vyklikáte produkty, ktoré potrebujete zaslať späť a tovar spolu so sprievodným listom pošlete v balíku na našu adresu.
Výhody Online výmeny a vrátenia:
- Jednoduchý spôsob prihlásenia a výberu produktov, ktoré potrebujete vrátiť späť. Na základe e-mailu a čísla objednávky (variabilný symbol na faktúre) Vám systém zobrazí všetky zakúpené a už odoslané produkty v danej objednávke. Označíte jednoducho tie, ktoré budete posielať späť.
- Všetko na jednom mieste. V rámci online formulára nám okrem informácie o vrátenom tovare a bankovom účte môžete zanechať aj správu, prípadne fotodokumentáciu k poškodenému tovaru.
- Výmena s okamžitou rezerváciou nového tovaru. Vďaka vytvorenej rezervácií sa nemôže stať, že sa náhradný tovar, o ktorý máte záujem vypredá, kým nám dorazí od Vás balík.
- Sledovanie stavu vybavenia požiadavky. Okrem e-mailovej notifikácie po spracovaní Vašej požiadavky môžete v online službe sledovať priebeh spracovania požiadavky.
V akom stave je vybavenie požiadavky?
Nové - prijali sme Vašu online žiadosť.
Prijaté – prijali sme balík a skontrolovali vrátený tovar. Poprosíme Vás o strpenie úplné spracovanie a dokončenie požiadavky trvá spravidla niekoľko dní.
Spracováva sa – na Vašej požiadavke intenzívne pracujeme a je tesne pred dokončením.
Dokončené – požiadavku sme vybavili.
ČO MÁM ROBIŤ, AK CHCEM REKLAMOVAŤ TOVAR?
Reklamáciu na tovar môžete uplatniť prostredníctvom našej služby Online výmena a vrátenie.
Postup reklamácie tovaru:
- Vyplníte Online formulár, v ktorom zvolíte typ požiadavky Reklamácia.
- Označíte produkty, ktoré si želáte reklamovať a uvediete dôvod reklamácie spolu s podrobným popisom reklamovanej vady, prípadne fotodokumentáciu vady.
- Zadáte číslo bankového účtu.
- Na základe vyplnenej žiadosti sa vygeneruje sprievodný list k reklamácii.
- Tovar na reklamáciu nám zašlite čistý, spolu s vytlačeným sprievodným listom na adresu:
United Fashion Group s.r.o.
Sliačska 1/D
831 02 Bratislava
Ak nemáte možnosť vytlačiť sprievodný list, do balíka k tovaru vložte dodací list alebo faktúru obdržanú pri doručení objednávky, na ktorú napíšete číslo žiadosti (ID RMA). Číslo tejto žiadosti získate po vyplnení Online formulára.
Zásielku s tovarom a sprievodným listom alebo faktúrou zašlite ako doporučený list alebo balík priamo na uvedenú adresu. Pošta umožňuje zasielať zásielky dvoma spôsobmi: "zaslať na adresu" a "zaslať na poštu". Aby bola zásielka doručená priamo k nám, zašlite ju priamo na adresu. Zásielku NEPOSIELAŤ na DOBIERKU – takúto zásielku nie je možné prijať. Reklamovaný tovar je možné priniesť na uvedenú adresu aj osobne.
O vybavení reklamácie Vás budeme informovať ihneď po jej spracovaní, ktoré prebehne v čo najkratšom čase, v prípade potreby posúdenia stavu reklamovaného tovaru najneskôr do 30 dní.
PLATÍM PRI VÝMENE PRODUKTU ZA OPÄTOVNÉ DORUČENIE?
Nie, pri výmene produktu za opätovné doručenie neplatíte. Tovar Vám doručíme opäť zdarma. Kupujúci znáša len poštovné náklady na zaslanie nevyhovujúceho tovaru na našu adresu.
AKO JE TO S PLATBAMI PRI VÝMENE A VRÁTENÍ TOVARU?
Vrátenie tovaru:
Peňažné prostriedky za vrátený Tovar Vám zašleme čo najskôr od spracovania Vašej požiadavky, najneskôr do 14 dní od odstúpenia od zmluvy.
Výmena tovaru:
Pri výmene tovaru, môžu nastať tieto možnosti:
- Cena nového tovaru je rovnaká ako cena vráteného tovaru – v tomto prípade nič nehradíte, vymenený tovar si už iba prevezmete od kuriéra.
- Cena nového tovaru je vyššia ako cena vráteného tovaru – pri prevzatí balíčku s novým tovarom platíte len rozdiel v cene tovaru.
- Cena nového tovaru je nižšia ako cena vráteného tovaru – vzniknutý rozdiel Vám vrátime.
- Pri výmene toho istého modelu produktu za inú veľkosť sa uplatňujú cenové podmienky v čase uzatvorenia pôvodnej objednávky. Tzn. ak dôjde k zmene ceny tovaru, cenový rozdiel Vám nebude účtovaný ako nedoplatok, ani vrátený ako preplatok.
AKÁ JE LEHOTA NA VRÁTENIE ALEBO VÝMENU TOVARU?
Všetok tovar zakúpený na Topankovo.sk, s ktorým nie ste spokojní nám môžete nepoškodený a nepoužívaný vrátiť v originálnom nepoškodenom obale až do 30 dní od doručenia.
NA AKÚ ADRESU MÁM POSLAŤ TOVAR, S KTORÝM NIE SOM SPOKOJNÝ?
Topánky, kabelky, oblečenie alebo iné doplnky, ktoré si želáte vrátiť alebo vymeniť zašlite na adresu United Fashion Group s.r.o., Sliačska 1/D, 831 02 Bratislava (poštou, kuriérom, osobne - jednoducho spôsobom, ktorý Vám najviac vyhovuje). Pošta umožňuje zasielať zásielky dvoma spôsobmi: "zaslať na adresu" a "zaslať na poštu". Aby bola zásielka doručená priamo k nám, zašlite ju priamo na adresu. Na vrátenie aj výmenu tovaru môžete využiť našu službu Online výmena a vrátenie. Pre rýchle a jednoznačné identifikovanie Vašej zásielky k objednávke, Vám odporúčame zaslať tovar spolu s priloženým sprievodným listom vygenerovaným na základe online požiadavky.
ČO ROBIŤ, AK MI BOL DORUČENÝ NESPRÁVNY TOVAR ALEBO CHÝBA NIEKTORÁ POLOŽKA?
V zriedkavých prípadoch sa môže stať, že niektoré položky vo Vašej zásielke nie sú v poriadku alebo chýbajú. Ak Vám je doručený poškodený tovar; tovar, ktorý ste si neobjednali alebo niektorá položka chýba, neváhajte nás kontaktovať:
- telefonicky na čísle +421 232 115 471 (pondelok – piatok od 9:00 do 17:00)
- alebo e-mailom na [email protected].
Pre komunikáciu so zákazníckym centrom o Vašej objednávke si prosím pripravte číslo Vašej objednávky. Vašu objednávku rýchlejšie vyhľadáme a požiadavku sa budeme snažiť vyriešiť k Vašej spokojnosti.
AKO ZÍSKAŤ DARČEKOVÝ ALEBO ZĽAVOVÝ KUPÓN?
Darčekové poukážky si môžete zakúpiť priamo na našich stránkach v kategórii Darčekové poukážky. Aktuálne ponúkame poukážky v hodnote 40€, 60€ a 100€. Darčekové alebo zľavové poukážky zasielame našim zákazníkom aj počas rôznych marketingových akcií napríklad prostredníctvom nášho Spravodaja/Newslettera. Ak chcete dostávať informácie o prebiehajúcich akciách a zľavách priamo do Vášho emailu, postačuje zaregistrovať sa na odber noviniek. Hneď, ako bude spustená nová akcia, zašleme všetky podrobnosti priamo do Vašej schránky.
AKO POUŽIŤ DARČEKOVÝ ALEBO ZĽAVOVÝ KUPÓN?
Ak máte zľavový alebo darčekový kupón, môžete ho uplatniť priamo v objednávkovom procese. Kód kupónu je potrebné zadať do políčka, ktoré sa nachádza pod zoznamom objednaného tovaru vo Vašom košíku. Po potvrdení kupónu sa celková suma zníži o hodnotu kupónu a následne dokončite nákup. Ak sa vám nedarí vložiť platný kód kupónu do určeného políčka, kontaktujte nás:
- telefonicky na čísle +421 232 115 471 (pondelok – piatok od 9:00 do 17:00)
- alebo e-mailom na [email protected].
Kupónmi nie je možné platiť kuriérovi pri prevzatí tovaru ani pri osobnom odbere.
JE MOŽNÉ POUŽIŤ V JEDNEJ OBJEDNÁVKE VIAC AKO JEDEN KUPÓN?
V jednej objednávke je možné použiť iba jeden zľavový alebo darčekový kupón.