Výmena a vrátenie

Čo mám robiť, ak chcem vymeniť tovar?

Nepoškodený a nepoužívaný tovar v originálnom nepoškodenom obale si môžete vymeniť za iný tovar až do 30 dní od doručenia.
Odporúčame Vám tovar skúšať len v domácom prostredí, aby nedošlo k poškodeniu. Spodné prádlo a plavky prosíme skúšať iba na vlastnom spodnom prádle. Saxana.sk si vyhradzuje právo na neschválenie výmeny tovaru, ktorý javí známky viditeľného nosenia a nemá žiadnu chybu od výroby.


Tovar, ktorý si želáte vymeniť, nám zašlite spolu s vyplneným výmenným/reklamačným formulárom, ktorý je súčasťou Vášho balíku (prípadne si ho môžete stiahnuť TU). Do formulára nám uvediete:

  1. Dôvod výmeny
  2. Detaily produktu, ktorý Vám bol doručený a želáte si ho vymeniť
  3. Detaily produktu, za ktorý si želáte tovar vymeniť

Pošta umožňuje zasielať balíky dvoma spôsobmi: „zaslať na adresu“ a „zaslať na poštu“. Tovar, ktorý si želáte vymeniť, nám spolu s vyplneným formulárom zašlite spôsobom „zaslať na adresu“: United Fashion Group, s. r. o., Sliačska 1/D, 831 02 Bratislava. Pri výmene produktu za opätovné doručenie neplatíte. Tovar Vám doručíme zadarmo.


Ak máte akékoľvek otázky ohľadom plánovanej alebo už zrealizovanej výmeny tovaru, neváhajte nás kontaktovať:

  • telefonicky na čísle +421 232 115 470 (pondelok – piatok od 9:00 do 17:00),
  • alebo e-mailom na info@saxana.sk.

Čo mám robiť, ak chcem vrátiť tovar?

Nepoškodený a nepoužívaný tovar nám môžete vrátiť v originálnom nepoškodenom obale až do 30 dní od doručenia.
Odporúčame Vám tovar skúšať len v domácom prostredí, aby nedošlo k poškodeniu. Spodné prádlo a plavky prosíme skúšať iba na vlastnom spodnom prádle. Saxana.sk si vyhradzuje právo na neschválenie vrátenia tovaru, ktorý javí známky viditeľného nosenia a nemá žiadnu chybu od výroby. V takom prípade je tovar vrátený odosielateľovi.

Tovar, ktorý si želáte vrátiť, nám zašlite spolu s vyplneným výmenným/reklamačným formulárom, ktorý je súčasťou Vášho balíku (prípadne si ho môžete stiahnuť TU). Do formulára nám uvediete:

  1. Dôvod vrátenia
  2. Detaily produktu, o ktorý nemáte záujem a želáte si ho vrátiť
  3. Spôsob, akým si želáte vrátiť peňažné prostriedky:
    1. Vo forme darčekového kupónu v hodnote vráteného tovaru
    2. Bankovým prevodom na Vami uvedené číslo účtu

Pošta umožňuje zasielať balíky dvoma spôsobmi: „zaslať na adresu“ a „zaslať na poštu“. Nevyhovujúci tovar spolu s vyplneným formulárom nám zašlite spôsobom „zaslať na adresu“: United Fashion Group, s. r. o., Sliačska 1/D, 831 02 Bratislava. Darčekový kupón alebo peňažné prostriedky Vám zašleme v priemere do 7 pracovných dní od prijatia zásielky u nás, najneskôr však do 14 pracovných dní.


Ak máte akékoľvek otázky ohľadom plánovaného alebo už zrealizovaného vrátenia tovaru, neváhajte nás kontaktovať:

  • telefonicky na čísle +421 232 115 470 (pondelok – piatok od 9:00 do 17:00),
  • alebo e-mailom na info@saxana.sk.

Platím pri výmene produktu za opätovné doručenie?

Nie, pri výmene produktu za opätovné doručenie neplatíte. Tovar Vám doručíme opäť zadarmo.

Ako je to s platbami pri výmene a vrátení tovaru?

Ak tovar iba vraciate, peňažné prostriedky Vám zašleme na uvedené číslo účtu v priemere do 7 pracovných dní od prijatia zásielky u nás, najneskôr však do 14 pracovných dní.


Ak žiadate o výmenu tovaru, môžu nastať tieto možnosti:

  • Cena nového tovaru je rovnaká ako cena vráteného tovaru – v tomto prípade nič nehradíte, vymenený tovar si už iba prevezmete od kuriéra.
  • Cena nového tovaru je vyššia ako cena vráteného tovaru – pri prevzatí balíčku s novým tovarom platíte len rozdiel v cene tovaru.
  • Cena nového tovaru je nižšia ako cena vráteného tovaru – v tomto prípade Vám môžeme poukázať rozdiel v cene na Vaše číslo účtu alebo Vám e-mailom zašleme darčekovú poukážku v hodnote rozdielu. Ak si želáte zaslať rozdiel v cene na Váš účet, prosím uveďte nám aj Vaše číslo účtu.

Aká je lehota na vrátenie alebo výmenu tovaru?

Všetok tovar zakúpený na Saxana.sk, s ktorým nie ste spokojní, nám môžete nepoškodený a nepoužívaný vrátiť v originálnom nepoškodenom obale až do 30 dní od doručenia.

Na akú adresu mám poslať tovar, s ktorým nie som spokojný?

Tovar, ktorý si želáte vrátiť alebo vymeniť, zašlite spolu s vyplneným výmenným/reklamačným formulárom na adresu United Fashion Group, s. r. o., Sliačska 1/D, 831 02 Bratislava (poštou, kuriérom, osobne - jednoducho spôsobom, ktorý Vám najviac vyhovuje). Pošta umožňuje zasielať balíky dvoma spôsobmi: „zaslať na adresu“ a „zaslať na poštu“. V prípade využitia pošty zašlite nám nevyhovujúci tovar spolu s vyplneným formulárom spôsobom „zaslať na adresu“.

Čo robiť, ak mi bol doručený nesprávny tovar, alebo chýba niektorá položka?

V zriedkavých prípadoch sa môže stať, že niektoré položky vo Vašej zásielke nie sú v poriadku alebo chýbajú. Ak Vám je doručený poškodený tovar; tovar, ktorý ste si neobjednali, alebo niektorá položka chýba, neváhajte nás kontaktovať:

  • telefonicky na čísle +421 232 115 470 (pondelok – piatok od 9:00 do 17:00),
  • alebo e-mailom na info@saxana.sk.

Pre komunikáciu so zákazníckym centrom o Vašej objednávke si, prosím, pripravte číslo Vašej objednávky. Vašu objednávku rýchlejšie vyhľadáme a požiadavku sa budeme snažiť vyriešiť k Vašej spokojnosti.