POŠTOVNÉ ZADARMO pri nákupe nad 50 €

48 898 spokojných zákazníkov

Výmena a vrátenie

Čo mám robiť, ak chcem vymeniť tovar?

Čo mám robiť, ak chcem vrátiť tovar?

Platím pri výmene produktu za opätovné doručenie?

Ako je to s platbami pri výmene a vrátení tovaru?

Aká je lehota na vrátenie alebo výmenu tovaru?

Na akú adresu mám poslať tovar, s ktorým nie som spokojný?

Čo robiť, ak mi bol doručený nesprávny tovar, alebo chýba niektorá položka?

 

ČO MÁM ROBIŤ, AK CHCEM VYMENIŤ TOVAR?

 

Nepoškodený a nepoužívaný tovar v originálnom obale si môžete vymeniť za iný tovar až do 30 dní od doručenia.

Odporúčame Vám tovar skúšať len v domácom prostredí, aby nedošlo k poškodeniu. Spodné prádlo a plavky prosíme skúšať iba na vlastnom spodnom prádle. 

Žiadosť o výmenu tovaru a rezerváciu nového tovaru je potrebné zadať cez službu Online výmena a vrátenie.

 

Postup výmeny tovaru:

1.     Vyplníte Online formulár, v ktorom zvolíte typ požiadavky Výmena tovaru.

2.     Označíte produkty, ktoré si želáte vymeniť a uvediete dôvod výmeny.

3.     Zadáte číslo online rezervácie – novej objednávky, v ktorej ste si rezervovali náhradný tovar.

4.     Zadáte číslo bankového účtu.  

5.     Na základe vyplnenej žiadosti sa vygeneruje sprievodný list k výmene tovaru.  

6.     Nežiadúci tovar spolu s vytlačeným sprievodným listom vhodne zabaľte a pošlite na adresu:

 

United Fashion Group s.r.o.

Sliačska 1/D

831 02 Bratislava

 

Ak nemáte možnosť vytlačiť sprievodný list, do balíka k tovaru vložíte dodací list alebo faktúru obdržanú pri doručení objednávky, na ktorú napíšete číslo žiadosti (ID RMA). Číslo tejto žiadosti získate po vyplnení Online formulára.  

Zásielku s tovarom a sprievodným listom alebo faktúrou zašlite ako doporučený list alebo balík priamo na uvedenú adresu. Pošta umožňuje zasielať zásielky dvoma spôsobmi: "zaslať na adresu" a "zaslať na poštu". Aby bola zásielka doručená priamo k nám, zašlite ju priamo na adresu. Zásielku NEPOSIELAŤ na DOBIERKU – takúto zásielku nie je možné prijať.

Pri výmene produktu za opätovné doručenie neplatíte. Tovar Vám doručíme zdarma. K novému tovaru obdržíte faktúru v plnej výške ceny tovaru.

V prípade vzniku nedoplatku, tento uhradíte pri doručovaní výmeny. Preplatok Vám bude vrátený.

Pri výmene toho istého modelu produktu za inú veľkosť sa uplatňujú cenové podmienky v čase uzatvorenia pôvodnej objednávky. Tzn. ak dôjde k zmene ceny tovaru, cenový rozdiel Vám nebude účtovaný ako nedoplatok, ani vrátený ako preplatok. Ak máte záujem zakúpiť si tovar v aktuálnej cene, je potrebné pôvodný tovar vrátiť so žiadosťou o vrátenie peňazí a vytvoriť si novú objednávku.

O spracovaní výmeny tovaru Vás budeme informovať e-mailom, resp. stav požiadavky môžete sledovať priamo v službe Online výmena a vrátenie.

Ak máte akékoľvek otázky ohľadom plánovanej alebo už zrealizovanej výmeny tovaru, neváhajte nás kontaktovať:

  • telefonicky na čísle +421 232 115 470 (pondelok – piatok od 9:00 do 17:00),

  • alebo e-mailom na [email protected].

 

ČO MÁM ROBIŤ, AK CHCEM VRÁTIŤ TOVAR?

Tovar, ktorý Vám nevyhovuje a nejaví známky opotrebenia nám môžete vrátiť v originálnom obale do 30 dní od doručenia.

Odporúčame Vám tovar skúšať len v domácom prostredí, aby nedošlo k poškodeniu. Spodné prádlo a plavky prosíme skúšať iba na vlastnom spodnom prádle. 

 

Vrátiť tovar (odstúpiť od zmluvy) môžete aj prostredníctvom služby Online výmena a vrátenie.

Postup vrátenia tovaru:

1.     Vyplníte Online formulár, v ktorom zvolíte typ požiadavky Vrátenie tovaru.

2.     Označíte produkty, ktoré si želáte vrátiť a uvediete dôvod vrátenia - ak Vám žiaden z ponúkaných dôvodov nevyhovuje alebo si neželáte uviesť dôvod vrátenia tovaru, zvolíte možnosť bez udania dôvodu.

3.     Zadáte číslo bankového účtu.  

4.     Na základe vyplnenej žiadosti sa vygeneruje sprievodný list k vráteniu tovaru.  

5.     Vytlačený sprievodný list odporúčame zabaliť spolu s nežiadúcim tovarom a poslať na adresu:

 

United Fashion Group s.r.o.

Sliačska 1/D

831 02 Bratislava

 

Ak nemáte možnosť vytlačiť sprievodný list, do balíka k tovaru odporúčame vložiť dodací list alebo faktúru obdržanú pri doručení objednávky, na ktorú napíšete číslo žiadosti (ID RMA). Číslo tejto žiadosti získate po vyplnení Online formulára. 

Zásielku s tovarom a sprievodným listom alebo faktúrou zašlite ako doporučený list alebo balík priamo na uvedenú adresu. Pošta umožňuje zasielať zásielky dvoma spôsobmi: "zaslať na adresu" a "zaslať na poštu". Aby bola zásielka doručená priamo k nám, zašlite ju priamo na adresu. Zásielku NEPOSIELAŤ na DOBIERKU – takúto zásielku nie je možné prijať.

Peňažné prostriedky Vám vrátime čo najskôr od prijatia zásielky u nás, najneskôr však do 14 dní. O spracovaní požiadavky Vás budeme informovať e-mailom, resp. stav požiadavky môžete sledovať priamo v službe Online výmena a vrátenie

Nevyhovujúci tovar je možné priniesť do nášho showroomu na adrese Sliačska 1/D, 831 02 Bratislava aj osobne, spolu s vytlačeným sprievodným listom, faktúrou s číslom žiadosti, resp. akýmkoľvek iným písomným prejavom o odstúpení od zmluvy.

 

Ak máte akékoľvek otázky ohľadom plánovaného alebo už zrealizovaného vrátenia tovaru, neváhajte nás kontaktovať:

  • telefonicky na čísle +421 232 115 470 (pondelok – piatok od 9:00 do 17:00),

  • alebo e-mailom na [email protected].

 

 

 

 

PLATÍM PRI VÝMENE PRODUKTU ZA OPÄTOVNÉ DORUČENIE?

Nie, pri výmene produktu za opätovné doručenie neplatíte. Tovar Vám doručíme opäť zadarmo. Kupujúci znáša len poštovné náklady na zaslanie nevyhovujúceho tovaru na našu adresu.   

 

 

AKO JE TO S PLATBAMI PRI VÝMENE A VRÁTENÍ TOVARU?

Vrátenie tovaru:

Peňažné prostriedky za vrátený Tovar Vám zašleme čo najskôr od spracovania Vašej požiadavky, najneskôr do 14 dní od odstúpenia od zmluvy.

 

Výmena tovaru: 

Pri výmene tovaru môžu nastať tieto možnosti:

  • Cena nového tovaru je rovnaká ako cena vráteného tovaru – v tomto prípade nič nehradíte, vymenený tovar si už iba prevezmete od kuriéra.

  • Cena nového tovaru je vyššia ako cena vráteného tovaru – pri prevzatí balíčku s novým tovarom platíte len rozdiel v cene tovaru.

  • Cena nového tovaru je nižšia ako cena vráteného tovaru – vzniknutý rozdiel Vám vrátime.

·       Pri výmene toho istého modelu produktu za inú veľkosť sa uplatňujú cenové podmienky v čase uzatvorenia pôvodnej objednávky. Tzn. ak dôjde k zmene ceny tovaru, cenový rozdiel Vám nebude účtovaný ako nedoplatok, ani vrátený ako preplatok.

 

 

AKÁ JE LEHOTA NA VRÁTENIE ALEBO VÝMENU TOVARU?

Všetok tovar zakúpený na Saxana.sk, s ktorým nie ste spokojní, nám môžete nepoškodený a nepoužívaný vrátiť v originálnom nepoškodenom obale až do 30 dní od doručenia.

 

 

NA AKÚ ADRESU MÁM POSLAŤ TOVAR, S KTORÝM NIE SOM SPOKOJNÝ?

Tovar, ktorý si želáte vrátiť alebo vymeniť, zašlite na adresu United Fashion Group, s. r. o., Sliačska 1/D, 831 02 Bratislava (poštou, kuriérom, osobne - jednoducho spôsobom, ktorý Vám najviac vyhovuje). Pošta umožňuje zasielať balíky dvoma spôsobmi: „zaslať na adresu“ a „zaslať na poštu“. Aby bola zásielka doručená priamo k nám, zašlite ju priamo na adresu.

Na vrátenie aj výmenu tovaru môžete využiť našu službu Online výmena a vrátenie. Pre rýchle a jednoznačné identifikovanie Vašej zásielky k objednávke, Vám odporúčame zaslať tovar spolu s priloženým sprievodným listom vygenerovaným na základe online požiadavky.

 

 

ČO ROBIŤ, AK MI BOL DORUČENÝ NESPRÁVNY TOVAR, ALEBO CHÝBA NIEKTORÁ POLOŽKA?

V zriedkavých prípadoch sa môže stať, že niektoré položky vo Vašej zásielke nie sú v poriadku alebo chýbajú. Ak Vám je doručený poškodený tovar; tovar, ktorý ste si neobjednali, alebo niektorá položka chýba, neváhajte nás kontaktovať:

  • telefonicky na čísle +421 232 115 470 (pondelok – piatok od 9:00 do 17:00),

  • alebo e-mailom na [email protected].

 

Pre komunikáciu so zákazníckym centrom ohľadom Vašej objednávky si, prosím, pripravte jej číslo, ktoré nájdete v potvrdzovacom e-maile. Tým budeme Vašu požiadavku schopní vyriešiť rýchlejšie a veríme, že aj k Vašej spokojnosti.